  • Data: 2003-05-11 18:37:12
    Temat: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:b9joed$281$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kakaroczi" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > bardziej
    >
    > Bank to nie jest instytucja charytatywna
    > Wszystkie banki podniosą ceny.
    > To tylko kwestia czasu.

    Może i tak się stanie ale obserwując zachowanie konkurencji to jakoś się na
    to zbytnio nie zanosi (zwłaszcza jeśli chodzi o bankowość elektroniczną. Na
    zachodzie jeśli klient korzysta z bankowości elektronicznej to koszty
    obsługi konta są o wiele niższe - nie wsponinając o bezpłatnych przelewach w
    takim systemie. Ja byłem Klientem ING i odkąd wprowadzili bankowość
    elektroniczna to praktycznie w oddziale banku mnie nie widzieli. Przecież
    każdy bank korzysta z systemów elektronicznych które są podstawą pracy banku
    i muszą funkcjonować. A dla nas klientów bankowość elektroniczna to swoisty
    interfejs do tego całego systemu, a więc śmiem twierdzić że dając klientowi
    takie narzędzie to praktycznie obniża się koszty funkcjonowania, bo Klient
    obsługuje się praktycznie sam i nie potrzebny jest wóczas taki sztab ludzi w
    oddziałach, który też kosztuje.

    > Jedynie odpływ znaczących klientów może coś zmienić

    W sumie tak

    > Tłum biedoty się nie liczy

    No tu zależy ile tej biedoty jest? :-))))