eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDo klientów ING Bank Śląski i nie tylkoRe: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "EmBa" <e...@u...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
    Date: Sun, 11 May 2003 20:37:12 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 38
    Sender: e...@o...pl@multi.multisoft.com.pl
    Message-ID: <b9m58f$aqh$1@news.onet.pl>
    References: <b9jhef$l6q$1@absinth.dialog.net.pl> <b9joed$281$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: multi.multisoft.com.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1052678223 11089 195.116.43.25 (11 May 2003 18:37:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 May 2003 18:37:03 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:240547
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:b9joed$281$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Kakaroczi" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:b9jhef$l6q$1@absinth.dialog.net.pl...
    > > tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz
    > bardziej
    >
    > Bank to nie jest instytucja charytatywna
    > Wszystkie banki podniosą ceny.
    > To tylko kwestia czasu.

    Może i tak się stanie ale obserwując zachowanie konkurencji to jakoś się na
    to zbytnio nie zanosi (zwłaszcza jeśli chodzi o bankowość elektroniczną. Na
    zachodzie jeśli klient korzysta z bankowości elektronicznej to koszty
    obsługi konta są o wiele niższe - nie wsponinając o bezpłatnych przelewach w
    takim systemie. Ja byłem Klientem ING i odkąd wprowadzili bankowość
    elektroniczna to praktycznie w oddziale banku mnie nie widzieli. Przecież
    każdy bank korzysta z systemów elektronicznych które są podstawą pracy banku
    i muszą funkcjonować. A dla nas klientów bankowość elektroniczna to swoisty
    interfejs do tego całego systemu, a więc śmiem twierdzić że dając klientowi
    takie narzędzie to praktycznie obniża się koszty funkcjonowania, bo Klient
    obsługuje się praktycznie sam i nie potrzebny jest wóczas taki sztab ludzi w
    oddziałach, który też kosztuje.

    > Jedynie odpływ znaczących klientów może coś zmienić

    W sumie tak

    > Tłum biedoty się nie liczy

    No tu zależy ile tej biedoty jest? :-))))


    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1