  • Data: 2008-02-18 08:43:30
    Temat: Re: Do nauki lenie ....
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    adp pisze:

    > W tym problem, ze skoro mam ustawowy obowiazek korzystac z pieniadza
    > PLN, to emitentem tego pieniadza powinna byc wladza wybierana w sposob
    > konstytucyjny (minister skarbu), a nie prywatny bank taki jak np.
    > PeKaO SA.
    > Oczywiscie to nie jedyny problem, ale ten z gatunku najbardziej
    > wzburzających.

    Ale on tworzy ten pieniadz pod "przyszle dochody" a nie z czapki.
    Krotko mowiac bank kupuje przyszlosc kredytobiorcy. Przciez tak samo
    jest jakbys dostawal pensje z gory wtedy pracodawca tez jest kreatorem
    pieniadza za nic prawda. Zaden bank nie wydrukuje pieniedzy ponad
    to co Kowalski moze zarobic by ten kredyt splacic. Pozatym wiekszosc
    kredytow to nadal jest robiona pod "depozyt" w postaci "hipoteki"
    a nie z czapki.