  • Data: 2005-06-17 02:13:05
    Temat: Re: Do pracowników VW Banku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    konkurs wrote:

    > sporo osob tu pracuje w bankach lub instytucjach z nimi zwiazanymi i sie
    > wypowiada udajac tylko klientow.

    Akurat nie ci co usłyszeli, że pracują w banku.

    > To Ty nie odwracaj. Tam byly okreslone zarzuty stawiane bezpodstawnie,
    > ale na powaznie. Ty natomiast odstawiasz kabaret, robisz sobie kpiny i
    > czego w takim razie oczekujesz?

    Bo przcież z tobą się nie da na poważnie.
    Powazne argumenty do ciebie nie przemawiają.
    Jak to się mówi. Gada chłop do słupa, a słup stoi jak dupa.

    > Oczywiscie, bo na moje powazne argumenty zaregowales niepowaznie, a
    > scislej biorac po chamsku.

    Nie po chamsku, tylko robie sobie z ciebie jaja, bo inaczej już nie można.

    > itd.
    >
    > A Ty mi na to:
    > "ty jesteś głupszy niż taboret."

    bo to święta prawda.
    Żadne argumenty do ciebie nie przemawiają. Do taboretu żresztą też nie.

    > W ktorym miejscu uzywalem malpy do porownania Twojej inteligencji? :-O

    nabrałem się na moją własną prowokację, wiesz. Teraz sobie poszukaj w
    którym miejscu.

    > Ooo, mamy tu chyba osobe z rozdwojeniem jazni, bo apeluje do banku, w
    > ktorym sama pracuje. ;)

    Ciężko u ciebie z jakimkolwiek myśleniem. Myśl, może coś wymyślisz.

    > Mam dla Ciebie dobra rade: sam zacznij polecac konto swojego banku to
    > sobie nadrobisz utracona premie. ;) Albo zatrudnie Ciebie na umowe i za
    > kazdego zwerbowanego klienta do mojej promocji dostaniesz 10 zl. ;)

    100 za klienta, albo nie wchodzę. Inaczej mi się nie opłaca.

    > Nie ja pierwszy odkrylem, ze pracujesz w banku, wiec nie mi naleza sie
    > gratulacje. :)

    Ciekawe na co jeszcze dasz się nabrać.

    Z mojej strony wystarczy. Jesteś niewyrośnięty dzieciuch o przerośniętej
    wartości o samym sobie. Takie przerost formy nad treści.
    Koniec tematu.