  • Data: 2005-06-17 10:48:36
    Temat: Re: Do pracowników VW Banku
    Od: konkurs <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Jun 2005 21:13:05 -0500, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >Akurat nie ci co usłyszeli, że pracują w banku.

    Zawsze tylko 1% szpiegow jest demaskowanych.

    >Bo przcież z tobą się nie da na poważnie.
    >Powazne argumenty do ciebie nie przemawiają.

    Ja to wlasnie moge powiedziec o Tobie i paru innych.

    >Jak to się mówi. Gada chłop do słupa, a słup stoi jak dupa.

    Otoz to. Niewygodne dla siebie stwierdzenia zbywasz milczeniem lub ew.
    chamskimi odzywkami. Argumentow brak.

    >Nie po chamsku, tylko robie sobie z ciebie jaja, bo inaczej już nie można.

    Po chamsku, po chamsku. Nie odkrecaj kota ogonem.

    >bo to święta prawda.
    >Żadne argumenty do ciebie nie przemawiają. Do taboretu żresztą też nie.

    No i znowu nie ustosunkowales sie do argumentow.

    >nabrałem się na moją własną prowokację, wiesz. Teraz sobie poszukaj w
    >którym miejscu.

    Nic na to nie poradze, ze nie zrozumiales tego co napisalem i wszystko
    odbierasz do siebie, z pewnoscia zrozumieli pozostali.

    >100 za klienta, albo nie wchodzę. Inaczej mi się nie opłaca.

    Oddaje Tobie 50% z Tego co sam bede mial wspolniku, wiec skad ja Tobie
    wytrzasne 10 razy wiecej? ;)

    >Ciekawe na co jeszcze dasz się nabrać.

    ROTFL! Od kiedy Ty w internecie jestes, ze nawet emotikonow nie znasz?

    >Z mojej strony wystarczy. Jesteś niewyrośnięty dzieciuch o przerośniętej
    >wartości o samym sobie. Takie przerost formy nad treści.

    I kto to mowi...

    Prowokacje, ataki personalne, obrazanie, flame wars, spamowanie - pare
    osob na grupie to wszystko zrobilo, nawet w tym jednym watku udalo wam sie
    te wszystkie wykroczenia przeciw netykiecie zawrzec i jeszcze bezczelnie
    wmawiacie swoje niezgodne z netykieta czyny swej ofierze - nie wstyd wam?

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo: