  • Data: 2011-03-10 14:05:55
    Temat: Re: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Od: "G W" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Mimo to sam jestem ciekawy ile dokładnie wynosi ta "rentowność" bo może
    > rzeczywiście nie warto o to kruszyć kopii. Ale to jest robota wariata bo
    > musiałbym do swojego arkusza nanieść wszystkie 120 składek!!!
    > rzy założeniu jednak że składka byłaby identyczna to rentowność liczyłbym
    > ze zoru
    >
    > R=1-(C/10zł) do potęgi 1/120
    >
    > w skali MIESIĄCA.
    > gdzie C to dzisiejsza cena jednostki.
    > Dla ceny 30zł wychodzi 0.919% na miesiąc a więc roczna rentowność:
    > (1+0.00919)^12 = 11,61 %

> [...]

    nie musisz nanosić 120 składek, podziel sume składek przez 120 ( o ile
    liczysz okres 10letni). No chyba że ci zależy na nieskończonej prezycji.

    Anywy, nie bardzo widze sens podstawiania do tego wzoru ceny jednostki.
    Skąd pochodzi ten wzór na rentownośc ? Coś mi sie wydaje ze stosujesz go bez
    zrozumienia...

    george