    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Date: Thu, 10 Mar 2011 20:17:52 +0100
    <ilakfg$9i8$1@inews.gazeta.pl> <ilakvu$b54$1@inews.gazeta.pl>
    <ilal99$c7k$1@inews.gazeta.pl> <ilaldg$coj$1@inews.gazeta.pl>
    <5c43b8g4w01m$.w1y4gmrquvdu.dlg@40tude.net>
    <ilan8u$j83$1@inews.gazeta.pl>
    <u31gifzbo373$.1kmfym9gbeq8g$.dlg@40tude.net>
    <1jbb0x7atbdfk$.gmd7axrfyv48.dlg@40tude.net>
    <ilaokg$o66$1@inews.gazeta.pl>
    <ilrytuit12rq$.l29pnf17bg8w.dlg@40tude.net> <ilaqb1$pl$1@inews.gazeta.pl>
    <1lkv15334gwje$.1rwknbaetpbil$.dlg@40tude.net>
    <ilathe$bh0$1@inews.gazeta.pl>
    <x3hkbici593m$.1ir96qb9njqgx.dlg@40tude.net> <ilauon$4fl$1@news.onet.pl>
    <1nfr00o0vznev.5rng0ngmpfa$.dlg@40tude.net> <ilb677$vd6$1@news.onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 19:44:50 +0100, skippy napisał(a):

    > To co tu napisałeś nie ma żadnego znaczenia.
    > Zaczynasz na siłe teoretyzować.
    > Po drugie lokaty znacznie przekraczały te 2,7% od 1999r.

    Jaka teoria? Weż konkretne dane o lokatach w poszczególnych latach i
    obliczaj. Kazdy tylko potrafi pleść "Mnie się wydaje" albo "to nie ma
    znaczenia". Skąd wiesz ze nie ma. Dopóki nie pokażesz mi jasnego dowodu to
    może ci się wydawać że nie ma znaczenia.
    Przyznaj sie skippy NIE CHE CI SIĘ. Po kiego grzyba będziesz coś tam liczył
    jak i tak wszystko wiesz lepiej,