eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDokąd przenieść kartę kredytową z Citi?Re: Dokąd przenieść kartę kredytową z Citi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "brum" <s...@n...berdyczow>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <1...@4...net>
    Subject: Re: Dokąd przenieść kartę kredytową z Citi?
    Date: Fri, 18 Oct 2013 20:16:49 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Antivirus: avast! (VPS 131017-1, 2013-10-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 15
    Message-ID: <52617b0b$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: wimax4-10.telbeskid.com.pl
    X-Trace: 1382120203 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2185 85.219.200.10:2658
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596796
    [ ukryj nagłówki ]

    > Na moje pytanie o możliwość połączenia z działem utrzymania
    > klienta dowiedziałem się, że są tam zajęci i teraz nie można mnie połączyć
    > - ale na pewno oddzwonią.

    Moge to potwierdzic. Dostalem znacznie lepsza oferte z innego banku dla
    jednego z produktow, co wiazaloby sie z likwidacja w Handlowym. Nie mialem z
    nimi zlych doswiadczen, zatem chcialem zachowac sie elegancko i poinformowac
    o moim zamiarze na wypadek, gdyby chcieli pokonac konkurencje. Dzwonilem
    trzy razy, informowalem i bylem przelaczanu do "dzialu utrzymania". Po
    trzecim razie wysluchiwania melodyjki uznalem limit czasu na te czynnosc za
    wyczerpany i produkt zlikwidowalem.
    Notabene, tak malo ludzi w tym dziale utrzymania czy tak duzo klientow
    rezygnuje?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1