  • Data: 2009-06-20 08:04:53
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:01081ee7-5e93-4866-92a1-e9cba68a5e16@t10g2000vb
    g.googlegroups.com

    > Aha. I co wiecej, kto bedzie reprezentowal Polske "na zewnatrz". Bo
    > potem sie z nas smieja w FOX TV ze mamy takiego utalentowanego
    > polityka, ktory trzyma pensje na koncie mamusi, bo wlasnego nie ma...

    I to wg. Ciebie jest koronny argument za tym aby iść na wybory?
    Co do stacji FOX - uwierz mi, że 99,9% Polaków ma w głębokim poważaniu co
    dziennikarze od wujcia Sama myślą na nasz temat ;)

    > A tu mi taki Mithos - jak przypuszczam uprawniony
    > "z urodzenia" - pisze, ze bojkotuje wybory. Uh! :)

    Nie dziw mu się. Większość normalnych, którym TVN, Polsat TVP i inne
    głupkowate media nie wyprały mózgu robi to samo co on.

    > Ale wylacznie POLSKIE warzywa, nie? ;)

    U Wernera nie mam takiej możliwości - wiem, że są to warzywa w 100%
    niemieckie :)