  • Data: 2009-06-20 15:20:52
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:2b2c82c8-5fa5-4d6c-8ff5-6fb391a22c43@l32g2000vb
    a.googlegroups.com

    > Przekladajac na polskie realia, wyobraz sobie telewizje Leppera "Broną
    > & Pługiem TV", gdzie pomiedzy wywiadem z poslanka Renata Beger ("Pani
    > Renato, to co dokladnie ma pani w oczach?") a teledyskiem Ich Troje
    > ("Dokąd idziesz Polsko?") leci news o tym jaki to "freak" rzadzi np.
    > Ekwadorem.

    Może ja czegoś nie łapię, ale jeżeli nawet taka TV by powstała to czy jakoś
    to wpłynie na życie znacznej części Polaków. IMHO nie, bo większość będzie
    miała to za przeproszeniem w dupie co jakiś matoł (czyt. poseł) mówi na
    szklanym ekranie. Usiądź kiedyś ze swoimi polskimi znajomymi przed TV i
    włącz program, w którym jeden debil z drugim żre się ze sobą, który jest
    większym the best'ciakiem za pieniądze podatnika. Na 99% po kilku chwilach
    zmienicie kanał albo wyłączycie TV bo nie będzieci mieli najmniejszej ochoty
    słuchać a tym bardziej oglądać pierdół jakie pajace z wiejskiej i pochodnych
    wygadują.

    Podobnie sprawa się ma do tego, że ktoś w USA ma śmiech, że rządził nami
    pajac, który mamusi dawał pieniądze zamiast samemu nimi dysponować. Mnie
    osobiście to stukało po całości, podobnie zapewne jak większość ludzi
    chodzących po polskich ulicach.
    Inna sprawa, że takie "wydarzenia" podnosiły ciśnienie małym pod względem
    wzrostu i intelektu ludziom z PISu, którzy traktowali takie zagrania jako
    zniewagę głowy państwa czy innego ścierwa określającego się jako "władza".
    No ale to chyba tylko źle o nich samym świadczy - po prostu sklonowani oraz
    reszta ich kolegów nie tylko z partii (czyt. osły z wiejskiej) nie ma
    żadnego dystansu do siebie.
    Kiedy przyglądam się z boku polskiego kurwidołkowi, który zwie się
    "polityką" żałuję, że w okrąglaku nie zasiada więcej ludzi pokroju Palikoty
    czy Silvio Berlusconiego. Może wtedy co poniektóre pojeby z wiejskiej mały
    by na swoich debiliskich ryjach mniej obłudy, fałszu i hipokryzji.