  • Data: 2009-06-20 15:01:27
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 04:04, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > I to wg. Ciebie jest koronny argument za tym aby iść na wybory?

    Nie, nie "koronny". :) Koronny to "kto decyduje o mojej przyszlosci" i
    "kto trzyma lape na moich pieniadzach, ktore place w formie
    podatkow". :)

    > Co do stacji FOX - uwierz mi, że 99,9% Polaków ma w głębokim poważaniu co
    > dziennikarze od wujcia Sama myślą na nasz temat ;)

    Nie, nie, nie wyrazilem sie jasno. Nie chodzi mi o to ze Polacy
    powinni sie przejmowac ze JACYSTAM dziennikarze od wujcia Sama maja
    ubaw. Chodzi mi o to, ze NAWET dziennikarze z FOX TV maja ubaw z
    polskiego polityka. Obiektywnie - jest zle, bez wzgledu na narodowosc
    polityka.

    Przekladajac na polskie realia, wyobraz sobie telewizje Leppera "Broną
    & Pługiem TV", gdzie pomiedzy wywiadem z poslanka Renata Beger ("Pani
    Renato, to co dokladnie ma pani w oczach?") a teledyskiem Ich Troje
    ("Dokąd idziesz Polsko?") leci news o tym jaki to "freak" rzadzi np.
    Ekwadorem.