  • Data: 2009-06-20 14:36:16
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 08:45, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Masz zbyt amerykańskie podejście do wyborów.
    >
    > Jedyne wyboru, których nie odpuszczę to są w Polsce wybory prezydenckie.
    > Jedyne, w których głosuje się na kandydata. Chociaż z drugiej strony
    > patrząc na giełdę nazwisk potencjalnych kandydatów to już czuję, że
    > będziemy wybierać między mniejszym złem.
    >
    > Niestety wybory parlamentarne mają z demokracją niewiele wspólnego, bo
    > często premierem i ministrami zostają osoby co nagle zmieniły obóz
    > polityczny i wywodzą się z partii, na którą głosować nie chcieliśmy, a
    > de facto to, tak jak pisałem wcześniej, wszystkie liczące partię
> [...]
    W ramach dygresji: jakos od niedawna zauwazam pewna metamorfoze na
    pl.biznes.banki. :) O ile pol roku temu spora grupa piszacych
    usilowala mnie przekonac ze "Mieszka taki w Ameryce to wydaje mu sie
    ze tam wszystko lepsze, ale my mu pokazemy!", to teraz to raczej ja
    slysze jak to zle jest w Polsce... Hmm...

    Wracajac do wyborow i mojego zbyt amerykanskiego podejscia: Zakladajac
    ze jest jak mowisz, i ze wladze trzyma grupa krewnych i znajomych
    krolika, tylko od czasu do czasu zmieniaja partie, do ktorej naleza, a
    Ty nie chcesz wybierac spomiedzy nich. Czy zamiast siedziec w domu i
    nie glosowac, nie mialoby wiekszego sensu zaglosowanie na jakiegos
    "niezaleznego", "zielonego" itp. opozycjoniste? Kogos spoza tej grupy,
    o ktorej piszesz? W ten sposob Twoj glos pokazuje takze przeciwko komu
    jestes. Brak Twojego glosu pokazuje tylko, ze jest Ci wszystko jedno,
    wiec grupa u wladzy zaklada, ze moze sobie pozwalac na wszystko.