  • Data: 2009-06-20 16:19:35
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 00:59, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Osobiscie wolalbym czerpac wiedze o swiecie z kilku roznych zrodel niz
    > z jednego. Zwlaszcza przez kilkanascie godzin dziennie...

    RM samo ma "problemy" ze swymi słuchaczami, jak i wchodzeniem w
    szersze poglądy.
    Ktoś kto czasem słucha opowiadał mi, że kiedyś zaprosili jakiegoś
    księdza który zajmuje się
    "organizacją" czy jak to nazwać roku ochrony życia który teraz
    podobno jest.
    Ksiądz zaczął opowiadać o 4 filarach tego programu, że to ochrona
    świata(ziemi) jako miejsca życia,
    ochrona życia człowieka, przez cały jego okres życia i jeszcze jakieś
    dwa filary - tymczasem kobieta prowadzaca program raczej chciała sie
    skoncentrować na aborcji i eutanazji i jakby było jej nie w smak, że
    ksiadz chce mówić o czyms wiecej. Potem zaczeli dzwonić słuchacze i
    rozmowa zeszła na sprawę dzieci pierwszokomunijnych, za co potem z
    resztą tego ksiedza radio przepraszało...