  • Data: 2009-06-20 16:17:23
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:72fc10a6-2c48-4381-b2c3-51ff2c0ec4ba@e24g2000vb
    e.googlegroups.com

    > Po pierwsze, co to jest "przecietny czlowiek" w trzystumilionowym
    > panstwie? :)

    Duży, wcale nie znaczy lepszy :)

    > Tutaj roznice miedzy stanami sa czasami jak np. pomiedzy
    > Estonia a Portugalia, albo Polska a Malta.

    A to prawda.

    > OK, mieli Starbucks i McDonald's

    Typowo amerykańskie g..., którego pić i jeść napewno się nie da :) - bez
    urazy.

    > mowili po angielsku

    Uff, dobrze, że nie po hiszpańsku :)

    > ale takie podobienstwa to dostrzegam tez w UK i w Irlandii :)

    No ale wiesz ww. to Europa :)

    > Co do porownywania z odpowiednikiem w Europie Zachodniej - znam tylko
    > UK, Irlandie i Francje w wystarczajacym (?) stopniu zeby sie
    > wypowiedziec.

    Do listy, od siebie dorzucam Włochy i Niemcy :)

    > Powiedzialbym, ze w Stanach wiele rzeczy materialnych
    > jest latwiej dostepnych niz w Europie.

    To samo można powiedzieć o Europie - ehh czy nazwa naszego kontynentu nie
    brzmi pięknie? ;)

    > Ale zauwaz,ze na przyklad ktos kto przez 10 lat zrywal azbest z dachow w
    Nowym
    > Jorku, a mieszkanie dzielil z 10 innymi robotnikami MOZE sie ze mna
    > nie zgodzic. :)

    Zgoda - a ha azbestu w USA nie zrywałem :)

    > Aha, zaczyna sie z panstwem policyjnym. Valdi, jak ja chce zobaczyc
    > uzbrojonego po zeby policjanta, to lece do Paryza.

    Przesadzasz z tym Paryżem - poważnie :)

    > Albo na Okecie. :p

    A tutaj żale już do naszych politów mniej, którzy podobnie jak wasi rządzący
    mają za przeproszeniem pierdolca na punkcie bezpieczeństwa i wychodzą z
    założenia

    > To tyle mam do powiedzenia. Ze juz nie wspomne o braku przymusowych
    > "dowodow osobistych".

    Popatrz teraz na swoje podwórko i zobacz jak to wygląda w "american dream"
    :) O kontrolach na lotniskach w USA już nawet nie wspominam.

    > Co do oredownika demokracji - lepiej byc policjantem, czy psem
    > policjanta machajacym ogonem na zawolanie? "Och, moze doslemy wam
    > jeszcze 1,500 polskich zolnierzy do Afganistanu?" :p

    W przeciwieństwie do sprzedajny polityków ja nie nadstawiam swojej dupci USA
    (ani innemu krajowi), która dyma, dyma, dyma i nic nie daje w zamian po za
    poklepaniem jednego czy drugiego debila po ramieniu.

    Ehh - Europa jest piękna :) A USA? - co to komentować :) Po prostu Europa
    jest piękna :)