  • Data: 2009-06-20 21:16:43
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:
    > W ramach dygresji: jakos od niedawna zauwazam pewna metamorfoze na
    > pl.biznes.banki. :) O ile pol roku temu spora grupa piszacych
    > usilowala mnie przekonac ze "Mieszka taki w Ameryce to wydaje mu sie
    > ze tam wszystko lepsze, ale my mu pokazemy!", to teraz to raczej ja
    > slysze jak to zle jest w Polsce... Hmm...

    W Polsce nie jest źle. Po prostu nie mamy elit politycznych (wyginęli
    podczas II wojny światowej), a ludzie u władzy to kompletna porażka.

> [...]
    > ze jest jak mowisz, i ze wladze trzyma grupa krewnych i znajomych
    > krolika, tylko od czasu do czasu zmieniaja partie, do ktorej naleza, a
    > Ty nie chcesz wybierac spomiedzy nich. Czy zamiast siedziec w domu i
    > nie glosowac, nie mialoby wiekszego sensu zaglosowanie na jakiegos
    > "niezaleznego", "zielonego" itp. opozycjoniste? Kogos spoza tej grupy,
    > o ktorej piszesz? W ten sposob Twoj glos pokazuje takze przeciwko komu
    > jestes. Brak Twojego glosu pokazuje tylko, ze jest Ci wszystko jedno,
    > wiec grupa u wladzy zaklada, ze moze sobie pozwalac na wszystko.

    Ale po co ? Ja się odseparowałem od polityki. Jak widzę Kaczora,
    Kamińskiego czy innego Palikota to przełączam kanał.

    Nie ma jakichkolwiek szans cokolwiek zmienić, bo wszyscy są z jednego
    worka więc pozostaje to olać, robić swoje i cieszyć się z życia :)

    --
    Mithos