  • Data: 2009-06-21 02:08:57
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Chcesz roznicy praktycznej, prosze bardzo.
    >
    > Wybory w Polsce - glosuje po okazaniu dowodu osobistego. Wybory w
    > Stanach - glosuje po podaniu imienia i nazwiska. Bo nie mam OBOWIAZKU
    > posiadania ID ze zdjeciem.

    I uwazasz to za zalete? Okazanie DO albo innego PJ w czasie wyborow nie
    sluzy panstwu do niczego - przeciwnie, panstwo wolaloby zeby nie bylo
    potrzeby pokazywania czegokolwiek, bo to podniosloby statystyki,
    i pozwoliloby na rozne manipulacje.

    Pokazywanie DO/PJ/itp. w czasie wyborow chroni mnie, wyborce, przed
    roznymi trickami. Dokladnie tak samo jak w banku - sa banki, w ktorych
    wystarczy podac imie i nazwisko, i sa takie ktore chca dowodu tozsamosci
    itp.

    Panstwo nie wpisuje sobie do komputera, ze pokazalem DO w czasie
    wyborow, bo to jest nieprzydatne. To, ze w czasie wyborow bylem
    i glosowalem w konkretnym miejscu niestety jest informacja, ktorej tak
    czy owak nie ukryjesz. Na szczescie to ma niewiele wspolnego z ciagla
    kontrola.
    --
    Krzysztof Halasa