  • Data: 2010-06-28 08:37:33
    Temat: Re: Dość politykowania, wracamy do tematyki giełdowej.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL wrote:

    > totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Jakie pożytki można mieć z prognozowania? Handlujesz pod prognozy? Czy
    > wystarczy Ci jak oplujesz tego który nie zgadł?

    > totus: nie marudź :-)
    > Napisz lepiej jakie są Twoje prognozy i czy masz akcje w portfelu czy
    > siedzisz na gotówce?

    Akcjami nie handluje tylko kontraktami i aktualnie mam L. Prognoz nie mam
    żadnych też tym się nie zajmuje. Jak dziś spadnie poniżej poziomu, który
    sobie wyznaczyłem to się odwrócę i będę miał S, a jak jutro wzrośnie to się
    znów przekręcę na L i będę miał dwie transakcje stratne. Takie są moje
    prognozy. Coś z tego wynika co napisałem? Trzymanie się prognoz to według
    mnie pewna strata. Skąd takie zapotrzebowanie na prognozy? Zupełnie tego nie
    rozumiem. Wszyscy wiedzą, że przyszłości nikt nie zna, a mimo to zabawa w
    prognozy trwa. Dziwne to jest dla mnie.