    From: "skippy" <a...@n...ma>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dość politykowania, wracamy do tematyki giełdowej.
    Date: Mon, 28 Jun 2010 14:08:32 +0200

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i0a1ou$ape$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ja nie twierdzę, że w tym jest coś złego. Dopytuję się, czy na handlu
    > oparciu o prognozy można zarobić. Rozumiem to tak. Twoja prognoza jest
    > taka,
    > że będzie rosło do ... i tu mamy datę lub poziom lub jedno i drugie i nie
    > wiem co by się działo to do momentu osiągnięcia celu masz L. Ty piszesz co
    > innego. Twoja prognoza jest taka. Dopóki cena jest nad czerwoną to jest
    > wzrost jak spadnie poniżej to jest spadek i sprzedaję. Dodatkowo podajesz
    > jeszcze, że Twoim zdaniem bardziej prawdopodobne jest, że utrzyma się nad
> [...]

    Jeśli Ci chodzi o to, żeby razem z prognozą podawać dokładną strategię to
    rozumiem takie oczekiwanie ale ze swojej strony nie widzę potrzeby.
    Zresztą to by było chyba waniejące doradztwem inwestycyjnym.

    Wykryłem pewne niewątpliwe dla mnie zależności, badam je, szukam potwierdzeń
    i odzewu innych ludzi w tym zakresie - czego nie osiągnę zachowując
    kompletnie wszystko tylko dla siebie.
    Z drugiej strony nie widzę nic przemawiającego za tym, żebym pisał
    kompletnie wszystko na jakiś temat.