eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDostałem skądś kasę - błąd księgowania w banku? › Re: Dostałem skądś kasę - błąd księgowania w banku?
  • X-Received: by 10.224.184.11 with SMTP id ci11mr6506858qab.1.1356100625633; Fri, 21
    Dec 2012 06:37:05 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-nv.de!proxad.net!f
    eeder1-2.proxad.net!209.85.216.88.MISMATCH!ee4no1554918qab.0!news-out.google.co
    m!k2ni865qap.0!nntp.google.com!ee4no1554916qab.0!postnews.google.com!glegroupsg
    2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 21 Dec 2012 06:37:05 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <kb1pkt$24b8$1@adenine.netfront.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.153.72.70;
    posting-account=_b_rNgoAAACXJfzSpNNeGUlzqZDgKJVR
    NNTP-Posting-Host: 217.153.72.70
    References: <8...@g...com>
    <kb1kqq$2jh$1@node1.news.atman.pl> <kb1os9$mlo$2@news.task.gda.pl>
    <kb1pkt$24b8$1@adenine.netfront.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Dostałem skądś kasę - błąd księgowania w banku?
    From: Olgierd <o...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 21 Dec 2012 14:37:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 25
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:584622
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 14:53:33 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Bedac w Tokio - swietne miasto :) - czekajac ze znajomymi na przyjazd
    > metra, podeszla do nas szybkim krokiem staruszka. Nie mowila po
    > angielsku, u nas z japonskim tez na bakier, ale gestykulujac dala do
    > zrozumienia, ze nie wzielismy reszty z automatu na bilety.
    > Wreczyla nam te pieniadze i wrocila schodami do gory - najwyrazniej ta
    > osoba nadrobila przy tym kawal drogi.

    Po naszemu -- frajerka.
    Znajoma mówiła mi, że parę dni temu, kupując prezent, miała następującą sytuację:
    były 2 krawaty, jeden z minimalną skazą i przeceniony o 50%. Widząc wahania klientki,
    sprzedawczyni myk! -- podmieniła metki, mówiąc, że "temu drugiemu klientowi będzie
    wszystko jedno". Upewniwszy się, że nie chodziło o to, że udzieliła 50% rabatu na
    nieprzeceniony krawat wyraziłem dezaprobatę dla działań ekspedientki -- za co
    zostałem lekko zrugany przez znajomą ;-)

    Oczywiście takie pojęcie jak uczciwość względem kolejnych klientów jest obce jak
    widać także personelowi w sklepach.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1