eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziadowski ŚląskiRe: Dziadowski Śląski
  • Data: 2002-09-07 08:54:48
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisał w
    wiadomości
    > >> A jakiego rodzaju klopoty masz?
    >
    > >Po złożeniu dyspozycji przelewu pojawia się komunikat "proszę czekać,
    trwa
    > >komunikacja", czy coś w tym rodzaju i na tym koniec.
    >
    > No to bracie masz klopot z wlasnym laczem.

    W przypadku BPH i mBanku, z których również dokonuję przelewy, to samo łącze
    działa znakomicie.


    > >> btw. ING Online jest fizycznie umieszczony wlasnie w Katowicach -
    > >> ciezko wiec by bylo zeby w kazdym oddziale lokalnym siedzial ktos z
    > >> jego obslugi...
    >
    > >Nic natomiast nie stoi na przeszkodzie, a współczesna technika to
    umożliwia,
    > >żeby bank pokrywał koszty telefonów do ING Online. To się nazywa
    infolinia.
    >
    > I tak, i nie... Nie ma nic za darmo -

    Nie ma. A dlaczego mam za coś płacić podwójnie?

    >wiec czemu ja mam placic za to,
    > ze Ty masz kiepskie, zlagowane lacze - i chcesz sie wykrzyczec na
    > operatora infolini ING Bank, ktory z Twoim problemem nie ma nic
    > wspolnego?

    Chyba jednak ma, skoro to "zlagowane" łącze nawala tylko na kierunku mój
    komputer - Bank Śląski. Poza tym nie Ty masz płacić, tylko ja już
    zapłaciłem, uiszczając opłatę za prowadzenie rachunku.

    Paweł



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1