  • Data: 2015-07-09 23:42:47
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <b...@...pl> writes:

    > Przecież to oczywiste, że wszystkie banki czysto greckie upadną, a
    > ewentualnie ich aktywa zostaną wyprowadzone do nowych spółek. Jak już
    > grać przeciwko EU to na całego.

    Tego to ja nie wiem. Chwilowo to jednak państwo ma problem, oczywiście
    to także może się łatwo udzielić bankom, ale moim zdaniem wcale nie
    musi.

    BTW to nie jest gra przeciwko EU, a przeciwko wierzycielom. Np. nie
    widzę, by to była gra przeciwko państwom, które nie uczestniczą w unii
    walutowej.

    > Ciekawsze jest jak zostanie rozwiązana
    > sprawa oddziałów banków zagranicznych.

    Jeśli te oddziały mają siedzibę w Grecji, to na czym miałaby polegać
    różnica?
    --
    Krzysztof Hałasa