  • Data: 2003-04-11 16:46:31
    Temat: Re: Dziwne praktyki BZ WBK
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl writes:

    > Reasumując uważasz, że mino otrzymanego z banku prawie pół roku temu
    > zaświadczenia, że kredyt został spłacony w całości wraz ze wszystkimi
    > dodatkowymi opłatami, Bank może po pół roku stwierdzić, że się pomylił
    > i żadać
    > od klienta dodatkowej kasy.

    Tak mysle. Z tym, ze nie dodatkowe, a tylko tej, ktora mu sie nalezy
    - odsetki za zwloke mu sie nie naleza, bo nie bylo tu zadnej zwloki.
    Podobnie trudno, by ktos inny placil za uslugi pocztowe z ktorych
    korzysta bank.

    > Może tak, ale na jakiej podstawie prawnej.

    Nie jestem specjalista od prawa, ale jesli szukasz szczegolowego przepisu,
    to chyba wykazanie, ze taki istnieje, nalezy do Ciebie - ogolne przepisy
    polecaja jednak placic naleznosci niezaleznie od blednych kwitow.
    Czym innym naturalnie byloby dochodzenie naleznosci np. przed sądem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator