  • Data: 2003-04-11 15:44:52
    Temat: Re: Dziwne praktyki BZ WBK
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wedlug mnie oplata za przeslane pismo ani karne odsetki sie im nijak nie
    > naleza (co najwyzej moga sie nalezec odsetki _od_ momentu dostarczenia pisma
    > + np. 14 dni). No chyba ze znajoma sie na takie dziwne warunki zgodzila,
    > ale normalnie chyba czegos takiego nie ma.
    > Natomiast podstawowa kwota (20 zl) zapewne im sie nalezy, z tym, ze mozna
    > np. poprosic ich o przedstawienie wyliczen nie budzacych watpliwosci,
    > i upierac sie, ze warunkuje to uznanie roszczenia.
    >
    > Inna sprawa, ze w banku powinni miec jakis limit, po przekroczeniu ktorego
    > dopiero decyduja sie osmieszyc.
> [...]

    Reasumując uważasz, że mino otrzymanego z banku prawie pół roku temu
    zaświadczenia, że kredyt został spłacony w całości wraz ze wszystkimi
    dodatkowymi opłatami, Bank może po pół roku stwierdzić, że się pomylił i żadać
    od klienta dodatkowej kasy. Może tak, ale na jakiej podstawie prawnej. Będę
    bardzo wdzięczny za informację. Oczywiście wielkość kwoty nie ma tu znaczenia.
    Chodzi o zasadę. Tensor1