eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-17 01:31:36
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > > PIN jest sprawdzany online, czy po jego x-krotnym blednym wprowadzeniu nie
    > > jest generowany przez system banku odpowiedni komunikat? ;)
    >
    > No ale to jest tylko stiwerdzenie czy podpis prawdziwy - zamiast
    > aklajera.

    W zasadzie to przy pinie jest odmowa albo zgoda raczej. Nawet nie wiadomo
    chyba dlaczego sie nie udalo.

    Wiec po 3 "karte zatrzymac" i po klopocie, ale to bank zrobil, i nie musi
    wcale tak byc.

    > > A pamietasz jak Pekao "przedluzylo" termin waznosci kart Maestro? Nie
    > > pamietam dokladnie zdarzenia.... czy bylo mozna dokonywac wylacznie
    > > transakcji bankomatowych?

    O, ciekawe. Bankomat nie sprawdzal terminu waznosci od razu?
    W sumie wiadomo, ze karta transakcja musi byc online, kto ich tam wie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1