  • Data: 2008-11-05 07:36:28
    Temat: Re: EURO - Wplyw wprowadzenia euro na poziom cen
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    BG schrieb:
    > W artykule news:geql72$8h8$1@online.de,
    > niejaki(a): Tomasz Chmielewski z adresu <t...@n...wpkg.org>

    > Tak sie sklada, ze prezydent Francji wlasnie doszedl do prawie
    > identycznych wnioskow.
    > Dziwne, co?

    Nasz prezydent tez powiedzial wiele "ciekawostek" ekonomicznych, co nie
    upowaznia go do tego, aby go nazywac guru ekonomii.

    I rzeczywiscie do takich wnioskow doszedl _prezydent_ Francji? Ze gdyby
    nie zagraniczni inwestorzy we Francji, to teraz spokojnie
    wyeksportowaliby miliony Citroenow i zabich udek, broniac sie jako
    jedyny kraj przed kryzysem?
    Moglbys podac URL?

    --
    Tomasz Chmielewski