  • Data: 2009-11-11 14:25:49
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 13:38, schliesky <t...@m...pl> wrote:

    > Czyli jednak nie odbierałeś?

    No nie, ponieważ u nas w firmie nie wolno odbierać prywatnych
    telefonów w godzinach pracy. Często nawet nie mam go przy sobie. Gdy
    jednak oddzwaniałem do nich po pracy to z kolei oni nie odbierali
    (może już nieczynne mieli?)

    Nie dziwcie się więc, że tak mnie to ruszyło, bo przez brak wyobraźni
    i (co najmniej) nadużycie swoich praw przez jakąś "głupią cipę" z
    EUROBANKU (przepraszam za wyrażenie, inne słowo w tym przypadku nie
    pasuje) niejeden mógłby naprawdę pracę stracić. Często przecież szef
    osobiście odbiera telefony - a tu proszę, szczyt bezczelności
    pracownika. Dlaczego ktoś dzwoni do niego w prywatnej sprawie na ten
    numer (a był on wymagany przez bank przy ubieganiu się o kredyt).

    Pozdrawiam,
    darr_d1