  • Data: 2009-11-11 14:35:21
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:061a7512-ab58-41d2-80cc-7ab479ef7ee3@j1
    9g2000yqk.googlegroups.com...

    > Tak sobie pomyślałem właśnie (po fakcie, co prawda), że trzeba było
    > "na bezczelnego" odpowiedzieć tej pani, iż nie ma tego pana w pracy -
    > a podali mi telefon dlatego, że ja go właśnie zastępuję. I co, co by
    > mi zrobili? Skoro kasę już pewnie po godzinie mieli (wysłaną dzień
    > wcześniej), a dzwonili przed południem - wpływa na konto (z banku do
    > banku) najczęściej około 15.

    Pewnie, że tak można było, ale taki telefon w trzecim dniu zaległości to
    naprawdę musiał być kompletnym zaskoczeniem. Ale za drugim razem - wiadomo.

    > Tak już całkiem "po chamsku" byłoby zadzwonić do tej pani (anonimowo
    > chociażby) i postraszyć, że zwolnili mnie z powodu jej telefonu
    > (prywatna sprawa na służbowy telefon,i szef odebrał - skandal!), a ja
    > w związku z tym podaję ją do sądu. Choć pewnie ubaw by tylko z tego
    > miała...

    Zapewne tylko ubaw. Niemniej jednak tam pracują ludzie, którzy tylko
    wykonują swoją robotę. Mogłoby akurat trafić na kogoś, kto by sie przejął,
    choć to mało prawdopodobne. A pieprzenie głupot i namolność zapewne nie sami
    sobie ci ludzie wymyślili, tylko tak były prowadzone szkolenia. Z kolei
    zakładam, że prowadzący szkolenia też nie wymyślili sobie tego na skutek
    nagłego oświecenia, tylko zapoznali się z jakimiś wynikami badań, z których
    wynikało, że się to per saldo opłaca.