  • Data: 2009-11-11 14:18:39
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 13:33, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqn.googlegroups.com...

    > No tak, to wydaje mi się lekką przesadą. Gdybym ja się spotkał z takim
    > czymś, to próbowałbym to wykpić. Przejmowanie się tym i włączanie się w grę
    > wydaje się raczej być bezcelowe.

    Tak sobie pomyślałem właśnie (po fakcie, co prawda), że trzeba było
    "na bezczelnego" odpowiedzieć tej pani, iż nie ma tego pana w pracy -
    a podali mi telefon dlatego, że ja go właśnie zastępuję. I co, co by
    mi zrobili? Skoro kasę już pewnie po godzinie mieli (wysłaną dzień
    wcześniej), a dzwonili przed południem - wpływa na konto (z banku do
    banku) najczęściej około 15.

    Tak już całkiem "po chamsku" byłoby zadzwonić do tej pani (anonimowo
    chociażby) i postraszyć, że zwolnili mnie z powodu jej telefonu
    (prywatna sprawa na służbowy telefon,i szef odebrał - skandal!), a ja
    w związku z tym podaję ją do sądu. Choć pewnie ubaw by tylko z tego
    miała...

    Pozdrawiam,
    darr_d1