    From: bzdreg <b...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - kara za zerwanie lokat, autoryzacja tokenem
    Date: Wed, 22 Apr 2009 06:58:56 +0200

    XYZ pisze:

    > Co oznacza 5 Ko?
    > Czyli rozumiem, że gdybym zerwał np. 7-dniową lokatę, która została
    > założona miesiąc temu i odnowiła się już z automatu 4 razy, to również
    > naliczyliby karę za zerwanie, tak?

    Dostałem na ten temat 2 sprzeczne odpowiedzi. Jedną od "czata", drugą od
    pracownika oddziału banku. Niestety, żadnej nie zapisałem na dysku.
    Jedna była jw, tzn tak, jak rozumiesz - mniej wygodna dla klienta. Druga
    - że po drugim automatycznym odnowieniu 7-dniowej, "kary" za zerwanie
    już nie ma. Jest tylko % = 1% od ostatniej kapitalizacji.

    Może ktoś dociekliwy przyciśnie odpowiednią panienkę i poda tutaj
    odpowiedź z jej nazwiskiem, datą i godziną rozmowy? :)

    A marketigowcy z EB - śpią?

    --

    Pzdr.
    bzd.