eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - kara za zerwanie lokat, autoryzacja tokenemRe: Eurobank - kara za zerwanie lokat, autoryzacja tokenem
  • Data: 2009-04-22 08:55:19
    Temat: Re: Eurobank - kara za zerwanie lokat, autoryzacja tokenem
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 10:22:57 +0200, Bartnick napisał(a):

    > Witam,
    > Zadałem Eurobankowi oficjalnie pytanie o opłatę karną 10 zł za zerwanie
    > lokaty w ciągu 14 dni od jej założenia.
    > Niestety mieliście rację, że nawet po odnowieniu lokaty 7/14 dniowej po jej
    > zerwaniu ściągają haracz.
    > Poniżej wklejam ich odpowiedź:
    >
    > "Szanowny Panie,
    > Uprzejmie informujemy, że w przypadku odnowienia się lokaty i zerwania jej
    > wciągu 14 dni jest pobierana opłata w wysokości 10 PLN, również następuje
    > utrata odsetek na lokacie (oprocentowanie zostanie obniżone do 1%).
    > Z poważaniem
    > Centrum Obsługi Klienta
    > Euro Bank"
    >
    > Niestety wychodzi na to, że jedynym sposobem na ominięcie opłaty jest zmiana
    > jej na nieodnawialną i zaczekanie do końca.

    Ogólnie to śliskie jest. Bank w swoim systemie sam podaje jako _datę
    założenia_ datę utworzenia lokaty a nie datę jej odnowienia.
    W TO mamy: "Zerwanie lokaty w ciągu 14 dni od założenia 10 PLN".
    No i w regulaminie jest: "§ 27 1. Okres lokaty rozpoczyna sie w dniu
    przyjecia dyspozycji przez Bank.". Bank przyjął dyspozycję w momencie
    założenia lokaty.

    Ktos ma ochote pobawić się w reklamacje i wymóc na banku zmianę regulaminu
    albo TO? ;)

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1