  • Data: 2009-04-22 08:22:57
    Temat: Re: Eurobank - kara za zerwanie lokat, autoryzacja tokenem
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety nie jest to jednoznaczne. Ale w systemie jako "data założenia"
    > jest pierwsze założenie lokaty więc teoretycznie opłaty nie powinno być.
    > Co
    > zrobi system to jedno, pytanie czy rekalamacja w razie czego zadziała. Nie
    > chce mi się próbować :).

    Witam,
    Zadałem Eurobankowi oficjalnie pytanie o opłatę karną 10 zł za zerwanie
    lokaty w ciągu 14 dni od jej założenia.
    Niestety mieliście rację, że nawet po odnowieniu lokaty 7/14 dniowej po jej
    zerwaniu ściągają haracz.
    Poniżej wklejam ich odpowiedź:

    "Szanowny Panie,
    Uprzejmie informujemy, że w przypadku odnowienia się lokaty i zerwania jej
    wciągu 14 dni jest pobierana opłata w wysokości 10 PLN, również następuje
    utrata odsetek na lokacie (oprocentowanie zostanie obniżone do 1%).
    Z poważaniem
    Centrum Obsługi Klienta
    Euro Bank"

    Niestety wychodzi na to, że jedynym sposobem na ominięcie opłaty jest zmiana
    jej na nieodnawialną i zaczekanie do końca.

    Pozdrawiam
    Bartnick