eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - niechciane wyciagi papieroweRe: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
  • Data: 2009-05-14 16:24:01
    Temat: Re: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
    Od: namikk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:


    > W razie jakichkolwiek kłopotów czy nieporozumień z tym bankiem, nie ma z
    > kim rozmawiać. Ci ludzie uważają, że prowadzą jakaś walkę z klientami lub
    > zabawę w ciuciubabkę. :)

    Zgadza się, tak tam właśnie jest, póki wszystko oki - nie ma co płakać,ale
    jak się coś z nimi wyjaśnia to niestety porażka,pracownicy- naprawdę nie
    ma z kim rozmawiać!!!Kogo oni zatrudniają???hym....a może należy postawić
    pytanie z drugiej strony kto ich tam szkoli :-)i to by było właściwe
    pytanie w tym kontekście.

    W każdej instytucji,która posiada infolinię np.bank, konsultanci prowadzą
    walkę z klientem,ale to nie jest wina samych ludzi(konsultantów) bo każdy
    byłby w stanie z każdym klientem rozmawiać powiedzmy dopóki dopóty nie
    pomoże klientowi rozwiązać jego problemu, niestety zdaję sobie sprawę,że
    mają pewnie jakieś targety ilościowe i jakościowe w obsłudze
    klienta,dlatego tą walkę stosują,podziękować należy osobą,które wyznaczają
    cele heh tym nierobą ;-) co kasę biorą tak naprawdę za nic.
    Pozostaje tylko ich zasypywać reklamacjami na reklamacje :-)

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1