-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: namikk <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
Date: Thu, 14 May 2009 18:24:01 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 25
Message-ID: <guhh78$suo$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <c...@s...googlegroups.com>
<guh3p2$4hc$1@inews.gazeta.pl> <guh7oc$p5p$1@news.onet.pl>
<guhe5g$ihf$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.1.60.214
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1242318888 29656 83.1.60.214 (14 May 2009 16:34:48
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 14 May 2009 16:34:48 +0000 (UTC)
User-Agent: KNode/0.10.9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:486358
[ ukryj nagłówki ]Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> W razie jakichkolwiek kłopotów czy nieporozumień z tym bankiem, nie ma z
> kim rozmawiać. Ci ludzie uważają, że prowadzą jakaś walkę z klientami lub
> zabawę w ciuciubabkę. :)
Zgadza się, tak tam właśnie jest, póki wszystko oki - nie ma co płakać,ale
jak się coś z nimi wyjaśnia to niestety porażka,pracownicy- naprawdę nie
ma z kim rozmawiać!!!Kogo oni zatrudniają???hym....a może należy postawić
pytanie z drugiej strony kto ich tam szkoli :-)i to by było właściwe
pytanie w tym kontekście.
W każdej instytucji,która posiada infolinię np.bank, konsultanci prowadzą
walkę z klientem,ale to nie jest wina samych ludzi(konsultantów) bo każdy
byłby w stanie z każdym klientem rozmawiać powiedzmy dopóki dopóty nie
pomoże klientowi rozwiązać jego problemu, niestety zdaję sobie sprawę,że
mają pewnie jakieś targety ilościowe i jakościowe w obsłudze
klienta,dlatego tą walkę stosują,podziękować należy osobą,które wyznaczają
cele heh tym nierobą ;-) co kasę biorą tak naprawdę za nic.
Pozostaje tylko ich zasypywać reklamacjami na reklamacje :-)
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 14.05.09 16:41 Eneuel Leszek Ciszewski
- 14.05.09 16:57 Eneuel Leszek Ciszewski
- 14.05.09 16:59 Eneuel Leszek Ciszewski
- 14.05.09 16:59 Eneuel Leszek Ciszewski
- 14.05.09 17:25 namikk
- 14.05.09 21:59 szczurwa
- 15.05.09 00:23 Eneuel Leszek Ciszewski
- 15.05.09 00:27 Eneuel Leszek Ciszewski
- 15.05.09 00:41 Eneuel Leszek Ciszewski
- 17.05.09 11:18 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem