eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - niechciane wyciagi papieroweRe: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: namikk <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - niechciane wyciagi papierowe
    Date: Thu, 14 May 2009 18:24:01 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <guhh78$suo$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <c...@s...googlegroups.com>
    <guh3p2$4hc$1@inews.gazeta.pl> <guh7oc$p5p$1@news.onet.pl>
    <guhe5g$ihf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.1.60.214
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1242318888 29656 83.1.60.214 (14 May 2009 16:34:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 May 2009 16:34:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:486358
    [ ukryj nagłówki ]

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:


    > W razie jakichkolwiek kłopotów czy nieporozumień z tym bankiem, nie ma z
    > kim rozmawiać. Ci ludzie uważają, że prowadzą jakaś walkę z klientami lub
    > zabawę w ciuciubabkę. :)

    Zgadza się, tak tam właśnie jest, póki wszystko oki - nie ma co płakać,ale
    jak się coś z nimi wyjaśnia to niestety porażka,pracownicy- naprawdę nie
    ma z kim rozmawiać!!!Kogo oni zatrudniają???hym....a może należy postawić
    pytanie z drugiej strony kto ich tam szkoli :-)i to by było właściwe
    pytanie w tym kontekście.

    W każdej instytucji,która posiada infolinię np.bank, konsultanci prowadzą
    walkę z klientem,ale to nie jest wina samych ludzi(konsultantów) bo każdy
    byłby w stanie z każdym klientem rozmawiać powiedzmy dopóki dopóty nie
    pomoże klientowi rozwiązać jego problemu, niestety zdaję sobie sprawę,że
    mają pewnie jakieś targety ilościowe i jakościowe w obsłudze
    klienta,dlatego tą walkę stosują,podziękować należy osobą,które wyznaczają
    cele heh tym nierobą ;-) co kasę biorą tak naprawdę za nic.
    Pozostaje tylko ich zasypywać reklamacjami na reklamacje :-)

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1