  • Data: 2009-02-19 23:53:20
    Temat: Re: Europejscy "demokraci"
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Słuchaj Dieter. W Twoim domu jest ciepło sucho i stoi dobrze zastawiony
    > stół. Ja grzecznie stoję za bramą na deszczu głodny i obdarty. Pukam do
    > Ciebie i proszę żebyś mnie wpuścił, przenocował, ubrał i nakarmił. Godzisz
    > się. Jak się najadłem i wysrałem to przestawiam Ci meble w domu, zdejmuje
    > Twoje obrazy ze ścian, wieszam na to miejsce Jezusa na krzyżu i Matkę Boską
    > i każe Ci się modlić trzy razy do dnia. I co Ty na to? Jaka to jest
    > demokracja wtedy jak Ty się nie chcesz zgodzić?
    > Nikt nikomu nic nie każe. w każdej chwili możemy z NATO i UE wystąpić i mieć
> [...]

    G. prawda, bo ten koleś co Cię niby wpuścił pod swój dach, opycha Ci to co mu zalega
    w piwnicy, za grubą kasę, każe sobie płacić za
    papier toaletowy i rości sobie prawo do decydowania gdzie i jakie meble możesz
    ustawić w swojej ziemiance. Mało tego chce decydować
    z kim i o czym wolno Ci rozmawiać, nawet ścieżki we własnym ogrodzie nie możesz
    wytyczyć bez jego zgody, bo tak się jakoś dziwnie
    składa, że odkąd przyjął Cię pod swój dach, to nawet chwasty, które tam wyrosły uważa
    za swoją własność. A byłbym zapomniał,
    ostatnio kazał Ci rozmontować starą szopę nad wodą, bo mu się nie podobało, że
    dłubiesz w niej całkiem niezłe łódki, po co masz
    marnować czas na własną dłubaninę, on woli postawić swoje szopy na Twoim terenie
    żebyś za żebraczy grosz stukał dyszle do jego
    furmanek.

    pozdrawiam
    Mariusz