  • Data: 2002-01-16 13:36:47
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Jan 16, 2002 at 01:56:37PM +0100, MK wrote:

    > Niestety Wojtek tez sie nie popisal... Powiedzial, ze eKarta mBanku mozna
    > placic na wszystkich witrynach internetowych. Jak dobrze wiemy my wszyscy i
    > jak bardzo dobrze wie Wojtek, tak nie jest. Rozumiem, ze swoja firme i jej
    > uslugi nalezy przedstawiac w jak najlepszym swietle, ale chyba nie nalezy
    > wprowadzac w blad potencjalnych klientow. IMHO w przypadku gdy karta nie
    > zadziala, o wiele bardziej zaszkodzi to wizerunkowi firmy niz beda warte
    > zyski ze sprzedazy tych kilku kart wiecej.

    Moim zdaniem blad jest, ale nie w tej wypowiedzi. Blad jest w tym ze w
    regulaminie karty nie zostalo jasno powiedziane ze takie cos moze sie
    zdarzyc oraz dlaczego takie cos moze sie zdarzyc - a jest to bardzo
    proste do wytlumaczenia.

    W takiej audycji (nie sluchalem) nie omawia sie wad rozwiazan, a
    zalety. Nie, Wojtek nie sklamal mowiac ze da sie placic w sklepach
    (nie moze mi przejsc 'witrynach', przepraszam) internetowych! Faktem
    natomiast jest ze w miejscach ktore przepisuja te dane do POSow nie
    powinno sie nazywac sklepami internetowymi, po prostu ;-)

    Ja nie wiem jaki dawna Rada ma wplyw na mbank czy tez nasi wysunieci
    przedstawiciele w BRE ;-) ale mysle ze odpowiednie informacje powinny
    sie znalesc na stronie www mbanku. Zgadzam sie ze powinny one zawierac
    pelne (na poziomie laika) informacje dlaczego takie transakcjie moga
    nie przejsc.

    Pragne dorzucic jeszcze jeden punkt do wszystkiego fakt ze takie a nie
    inne postepowanie sklepow jest spowodowane ich niechecia do motoio -
    odpowiedzialnosc na nich ciazy wieksza, kase zazwyczaj maja pozniej (w
    przypadku moto) i wogole zdaja sobie sprawe ze takie transakcje bardzo
    latwo reklamowac. W przypadku palcowania zazwyczaj to bedzie zwykla
    transakcja tyle ze bez odczytu paska.

    --

    --w