  • Data: 2002-01-16 14:30:10
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > One zostały przeszkolone, i dlatego właśnie z pełną świadomością
    > mijają się z prawdą.

    To nie było tak:
    1. nie uważam, żeby kiedykolwiek mijanie się z prawdą było korzystne dla biznesu
    2. nie bylem szkolony przez PR aby klamać
    3. muszę popatrzeć na taśmę VHS co rzeczywiście powiedzialem, ale faktycznie
    moglem się zająknąć bo miałem w głowie zdanie "na każdej witrynie internetowej
    która akceptuje karty Visa" (w domysle: która akceptuje karty Visa prawidlowo
    tj. jako transakcje MOTO) bo to jest prawda w tym sensie, że np. gra dziala na
    każdym Win 98 i Pentium ileś tam itp. a wpraktyce może czasem być inaczej, ale
    to już nie jest reguła i uważąm że w mediach na żywo w ciągu 10 sek. można
    użyć "na każdej" zamiast "na każdej akceptującecj karty Visa w sposób uznany
    standardami, o ile jakiś pojedynczy, nienaprawiony jeszcze bug po stronie
    sklepu, po stronie posrednika lub po stronie mBanku to uniemożliwia".
    Dobrze wiecie, że przecież hasla "drukarka do każdego komputera, czy też "Mysz
    pod każdy system operacyjny" to też są skróty tego typu.
    Zająknąłem się, bo kiedy powiedziałem "na każdej witrynie" wpalem do glowy, że
    powinienem w ogóle powiedzieć, że na każdej wiutrynie gdzie mozna robić zakupy
    i zamyślilem się nad brakiem precyzji jęcyka (tak było, really!) no, ale nien
    wiem jak w koncu zabrzmialo to zdanie, odpowiem w przysżlym tygodniu (dopiero
    wieczorem obejrzę VHS,a w czwartak-niedzielę nie będę on-line.
    Wszystkich kórzy sądzą, że celowo wprowadzilem w błąd telewidzów zapewniam, że
    nie mialem takich zamiarów. (dodatkowo: to bez celu, bo do izzyBanku i tak,
    póki co, nie oferujemy eKARTY)
    Zresztą w tym samym programie daŁem dowód, że nie foirsuje wlasnych oidei na
    siłe, w miejscu, gdzie nie przytaknąłem że banki elektroniczne sa w 100%
    bezpieczne, to musicie przyznać, byloby ważniejsze w tym programie niż
    funkcjonaln ość eKARTY, prawda?
    Pozdrawiam
    Wojciech Bolanowski, mBank