  • Data: 2010-03-13 16:55:49
    Temat: Re: FM bank, szczególy.
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli podsumowując, prawdopodobnie wyglada to tak:
    > 1.Nie ma podglądu lokaty założonej online przez www, jeśli nie ma sie u nich
    > RORu.

    I chyba jak założysz ROR, to też założonych wcześniej lokat nie widac (moje
    domysły).

    > 2.Nie da się założyć lokaty z poziomu RORu, a jedynie porzez przelew z
    > obcego banku?

    W placówce robili mi z ROR-u, na którym już miałem środki, tylko kiedy
    próbowałem zrobic to sam w domu, to pojawiał się komunikat, że z jakiegoś powodu
    nie mogę.

    > 3.Jest z poziomu RORu podglad lokaty, której nie da sie z poziomu tego RORu
    > założyć?

    Podgląd jest. Pewnie się jednak da założyc z roru, tylko na razie nie wiem jak.