  • Data: 2010-03-10 14:47:37
    Temat: Re: FM --> samowylogowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hn6lmt$27o$...@i...gazeta.pl

    > Około 10 rano zalogowałem się do FM. Chwilę później straciłem
    > dostęp do netu i poszedłem sobie z ,,domku''. Po powrocie,
    > w kilkanaście godzin po owym zalogowaniu, byłem nadal
    > zalogowany do FM. :)
    >
    > -- minęło wiele godzin
    >
    > -- traciłem dostęp do netu
    >
    > -- zmieniałem dostawców ;)
    > (mam dostęp via dzikie łącza WiFi;
    > gdy któreś odmawia posłuszeństwa, szukam lepszego;
    > bywa i tak, że nie znajduję żadnego na kilka godzin)

    No i masz babo placek... Wylogowało mnie... A wszystko dlatego, że
    pochwaliłem się na grupie... Co ja teraz ma zrobić?... Zalogować się
    ponownie? ;) Ale po co, skoro i tak nie widać lokat? :)

    FM Bank stosuje najnowocześniejsze zabezpieczenia
    i dba o bezpieczeństwo środków klientów. Pamiętaj,
    że Twoje bezpieczeństwo w Internecie zależy również
    od Ciebie - zapoznaj się z naszymi wskazówkami,
    dotyczącymi bezpieczeństwa w sieci.

    IMO o jeden przecinek za dużo. :)

    Korzystaj tylko ze sprawdzonych i pewnych komputerów

    Komputery przechodzą selfesty. :) Są sprawdzone!!!

    Upewnij się, że komputer jest wyposażony w odpowiednie
    oprogramowanie zabezpieczające

    Hm... Prezerwatywy?... No... Nie wiem, czy to po Bożemu... ;)

    Po zalogowaniu do systemu transakcyjnego nie odchodź od komputera,

    Mam odbiegać? Odbiega się myślami... Ja mam chore kolana!!!

    a po zakończeniu pracy wyloguj się i zamknij przeglądarkę

    Nie... No tu już przegięli!!! Jak to zamknij przeglądarkę?!?!?
    To jakim cudem mam ciągnąć filmy?!?! ;) Są jacyś nieżyciowi... ;)

    -=-

    BTW... W FM są TANkietki... :) Jeszcze nie mam, ale wiem, że są. :)
    Słyszałem, że można nimi grać jak w statki. :) To pewnie są jakieś
    krążowniki!!! :) Będzie krwawo!! Gry wojenne!! Słyszałem ;) o nich
    w TV!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'