  • Data: 2010-09-02 13:57:20
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > Na miesiecznym utknelismy dzis na podwojnym szczycie z max 12/2009.Potem
    > jest max z 10/2008, ktory zatrzyml szybki wzrost WiG 20. Sierpien to
    sezon
    > urlopowy

    > Ciekawe czy byl on "planowy" bo byc moze to automaty poglebily spadek?
    >
    > Leszek

    Widzę, że z podstawowych spółek tylko KGH i TPS są przy oporach.
    PKO, PKN, PZU i PEO mają u góry sporo przestrzeni. Chłopaki zapewne
    jeszcze pociągną indeks up. Jak LOP zacznie zbyt wcześnie mocno
    spadać (np. już w przyszłym tygodniu), to wtedy będzie oznaczało,
    że odpuszczają. Zobaczymy. Ja na razie nastawiam się na wzrosty.

    pozdr.
    sys29