  • Data: 2010-06-11 21:59:53
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
    Od: " az" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    > Gram na giełdzie od 10 lat. Głównie na futach, choć aktualnie mam też
    trochę
    > akcji.
    > Jeśli dobrze zrozumiałem, to Kol. az pytał o to, czy przed rozpoczęciem
    > konkursu uczestnicy dokonują zrzut... i potem zwycięzca zgarnia pulę.
    > Na trafnym typowaniu otwarcia nie da się przecież zarobić, bo na open
    mają
    > decydujący wpływ czynniki znane dopiero rano, a nie o godz. 16.20.
    > Prawdziwym specjalistą od futów mógłby być zwycięzca konkursu typowania
    > zamknięcia. :-)

> [...]
    Nie, kolega az nie pytał o zrzut, nie pytał o pule, nie pytał o zarobek na
    typowaniu - pytał jako dupek, co zaznaczył w pytaniu, czy to jest zabawa w
    piotrusia, czy może gra w pokera. Ale, być może, kol.az nie rozumie zasad
    konkursu, dlatego spytał.
    Ale kol. sys.., ma racje, po co kol.az wpierdala sie w zabawe
    innych kolegów? _))
    Tak, racja, przedszkolandia musi istnieć.