    From: "PiotR" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fałszywy kredyt
    Date: Fri, 4 Oct 2002 09:27:54 +0200

    > Jezeli sprawa byla na policji i sa odpowiednie papiery na to, to ja bym
    sie
    > nie przejmowal.
    > Posiadacz dowodu, ktory zostal skradzony, a zglosil to, nie odpowiada za
    > niewlasciwe jego uzycie przez osoby trzecie.
    > Poza tym ktos zyrujac kredyt pewnie sie podpisal na jakis papierach, kazdy
    > grafolog atwierdzi, ze podpis jest falszywy i spoko.

    A jak dokumenty skradziono np 5 lat temu?
    Zglosilem sprawe policji lecz ci powiedzieli ze mam isc zglosic do urzedu
    miasta.
    Tam dostalem jakis swistek ktory potem musialem oddac
    gdy odbieralem nowy dowod osobisty.
    Tak wiec teraz zadnego potwierdzenia kradziezy dowodu nie mam.
    Co prawda do mnie nie zglosil sie zaden bank o splate kredytu lecz
    jesli ten dowod nie zostal zniszczony i komus kiedys przyjdzie do
    glowy by go uzyc to co mam teraz zrobic by temu zapobiec ?

    Piotr