    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Fatso dupę mi uratowałeś
    Date: Wed, 21 Jan 2009 21:11:43 +0000

    jacek wrote:
    > Fatso dupę mi uratowałeś, ze Cie poznalem kiedys tutaj przy okazji tej
    > bezcennej madonny, 700sztuk na swiecie za 50 funtow, kiedy to zainteresowales
    > mnie sreberkami. Roznie bywalo raz szlo w gore raz w dol, ale dzis jak zloty
    > sie pograzyl to srebro i zloto trzyma wartosc. Szkoda, ze czesc sprzedalem
    > duzo wczesniej choc i tak z zyskiem. Conieco zostalo i nauka na przyszlosc.
    > Shalom ;) Gold bless you.

    Good on ya!

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWNX:IT&item=280301477892

    Jak widzisz- nadal kupuje. Mam juz taki talerz jeden. Frajerzy dawali za
    niego ?250 u slynnego Spinksa 30 lat temu.
    Ja kupilem(19.5 troy ounce) po ?130 kiedys a teraz nastepny za ?93. Mam
    4 grubo zlocone Churchille i te dwie Madonny,
    gdzie jak zauwazasz wyzej, jestem swiatowym potentatem w ich
    posiadaniu(czaje sie na 3-cia ale na rynku nie ma).
    W sumie, jakies 136 kg srebra, ktore trzyma wartosc zlomu+ trudna do
    oceny wartosc jako antykow. Sa tam rzeczy prawdziwie
    cenne i rzadkie, muzealne i ja to kiedys chce wystawiac we wlasnym
    prywatnym muzeum w Polsce. Reszta jednak moze byc
    spokojnie potraktowana jako kawalki kruszcu w roznych formach, opatrzone
    krolewskimi pieczeciasmi potwierdzajacymi ich
    autentycznosc. Takie cos zawsze bedziej stalo wyzej na rynku niz
    falszywy banknot banku co pada na rylo.

    Wlasnie dzis i wczoraj sprzedalem na gieldzie opcje na srebro
    londynskie, nieco zarobilem i doplacajac do interesu nieco ponad $500-
    zostaelm wlascicielem 3 tys akcji grupy bankowej Lloyds.
    Jest to naprawde smieszna cena i kiedys mi da dywidende ktora mnie
    utrzyma przez miesiac-dwa w Polsce na starosc. Gigant ow moze
    tez upasc ale tylko wtedy gdyby upadla cala gospodarka Wlk Brytanii.
    Wtedy, Jacku, spuscimy sie na milosierdzie chlopow co beda chcieli
    pijac samogon ze srebrnego dzbanuszka. Stawka bedzie= 5 workow kartofli
    i 1 banka samogonu za jeden srebrny dzbanek.
    Bedziemy jesc racuchy, spiewac i tanczyc gdy reszta bedzie wyzerac ze
    smietnikow!
    3m sie

    fatso