    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Fatso dupę mi uratowałeś
    Date: Thu, 22 Jan 2009 17:30:46 +0000

    Zbyszek wrote:

    > moze to znaczy że złoto jest przewartościowane znacznie bardziej niż
    > srebro ?
    > Piszac w poprzednim liscie o srebrze nie patrzyłem na jego wykres,
    > tylko na złota,
    > pomyslałem że troszkę rozpalę dyskusję od strony wielbicieli sreberek :)
    > Wyszło aż za bardzo... mea culpa.
    >
    > ale żeby nie być gołosłownym zerkam na notowania w USD
    > http://stooq.pl/q/?s=xagusd&c=1y&t=l&a=ln&b=0
    >
    > kupujac na poczatku 2008 roku po ok. 17 mozna teraz sprzedac po 11.
    > Strata 35%
    > a mogła być nawet wieksza w dołku.
> [...]
    Cebula i sledziowa glowka! nasi twierdza ze to najlepsze.
    Zbyszek, wez i rozciagnij ten swoj wykres na 5-letni, jak ja to zrobilem,
    wystarczy kliknac na 5L. Ja pracuje w tym horyzoncie czasowym bo zaczalem
    kupowac srebro gdy ono bylo ponizej $6. Czyli mam przyzwoity zwrot mimo
    sztucznego cofniecia ceny w ub.roku, zupelnie nieuzasadnionego prawami
    popytu i podazy.
    Mialem tez sporo zlota ale coz, przyszla bieda i sie sprzedalo. Na
    szczescie na topie,
    wiec nie placze. Gramy dalej.

    fatso