eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFederacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków PolskichRe: Federacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków Polskich
  • Data: 2010-03-28 20:34:59
    Temat: Re: Federacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków Polskich
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Mar, 20:39, z...@o...pl wrote:

    > Czy moja wiedza jest aktualna? może czegoś nie wiem, a instytucje
    > broniące biznesowego lub indywidualnego klienta bankowości ISTNIEJĄ?
    >
    > --

    Pomijajac to co napisali inni to dodam od siebie:

    - klienci indywidualni - bezplatna pomoc rzecznikow praw konsumentow
    (miejskich i powiatowych), w kazdym miescie lub powiecie musi byc taka
    osoba, bardzo czesto jest to radca prawny. Za darmo pomaga ludziom w
    sprawach konsumenckich

    - klienci biznesowi - wszelkiego rodzaju kancelarie adwokackie, radcow
    prawnych, biura doradztwa prawnego ect. ;) jak sie prowadzi biznes to
    czasami warto "rzucic grosza" na profesjonalna obsluge ;)