  • Data: 2012-10-23 14:58:31
    Temat: Re: Fikcyjne limity dla transakcji zbliżeniowych
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Oct 2012 05:37:34 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:

    > A co to ma do rzeczy?
    > Terminal powinien sygnalizowac do innych terminali wyczerpanie limitu
    > transakcji zblizeniowych, co wiaze sie z przejsciem (w nim konkretnie)
    > na obsluge z chipa.

    ,,Maszyny przy transakcjach do 50 zł nie wymagają PIN-u zarówno dla
    transakcji zbliżeniowych, jak i dla zwykłych, stykowych.''

    Rozumiem ze to zdanie z artykulu Ci nie umknelo? To co w takim razie da
    przejscie na chipa, skoro maszyna dalej nie chce PINu?
    Problem jest w terminalu, nie w paypass.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns