  • Data: 2012-10-23 18:13:13
    Temat: Re: Fikcyjne limity dla transakcji zbliżeniowych
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Paź, 15:26, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > To bys się mogl zdecydowac, czy problem jest w bezstykowosci, czy w
    > terminalu...
    >
    > PS. Nie, nie umknelo.

    Problem jest w terminalu, co jednak szczegolnie dotyczy kart
    bezstykowych - terminal umozliwia korzystanie z nich w innych
    terminalach po skorzystaniu z niego, nie przesylajac informacji o
    transakcjach.
    Jednoczesnie widac, ze terminal komunikuj sie z bankiem - nie zakupi
    sie biletow na pusta karte prepaid np. Ciekawe czy umozliwia
    zdebetowanie konta ze stanem zerowym bez limitu debetowego?
    Wychodzi brak kontroli ze strony banku - nie "zliczaja" transakcji
    bezstykowych bez uzycia pinu - tu tez widzialbym blad.