  • Data: 2012-10-23 18:14:49
    Temat: Re: Fikcyjne limity dla transakcji zbliżeniowych
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    ie-trzeba-znac-PIN...

    >Jednak ma.
    >WSZYSTKIE transakcje byly zblizeniowe - po przekroczeniu pewnej kwoty
    >terminal powiniem przejsc na transakcje chipowe, nawet jesli rowniez
    >nie wymaga do nich podania PIN.

    a ja stawiam teze, ze WSZYSTKIE transakcje byly stykowe!

    na czym opiera sie teza, ze byly zblizeniowe??? na przemysleniach Pana
    Samcika?? LOL!

    "Nawalił system, czy klient nie powiedział mi całej prawdy?
    Tę drugą możliwość od razu wykluczyłem, bo pan Hubert przysłał mi wyciąg z
    rachunku, a na nim - czarno na białym - ponad 20 transakcji na 50 zł każda,
    dokonanych w ciągu niecałych 15 minut. " (jerona!!!)

    pokazcie mi WYCIAG z mBanku, na ktorym widnieje GODZINA wykonania transakcji
    lub blokady!

    "Kwoty transakcji wskazują, że były to transakcje zbliżeniowe, do których
    nie było potrzebne podanie PIN-u. " (krystyno!!!)

    No..... to jak Pan Samcik potrafi na podstawie KWOTY TRANSAKCJI nabrac
    pewnosci, ze byly to transakcje zblizeniowe to ... no to... to mogl tylko
    Pan S. napisac....

    pisanina dla pisaniny...

    Z.