  • Data: 2008-02-19 09:04:13
    Temat: Re: Forum pracownikow PKO BP - ciekawe
    Od: "Artur O." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości
    news:fpe3f8$9dc$1@news.onet.pl...

    > Niech sie za robote wezma, przymusu pracy w PKO nie ma chyba co ?

    Nie wiem jak jest teraz ale cale lata PKO BP byl bankiem "do przyuczenia
    zawodu" czyli harowka za niska stwke. Po pol roku wyszkolony czlowiek
    znajdowal bez problemu prace w kazdym innym banku za dwa razy wieksza stawke
    i pol roboty mniej.
    Czy teraz jest tak samo nie wiem - bylem informatykiem w PKO BP w 1996 roku
    ( wdrazalem ZORBE ).