eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrontem do klienta - PEKAO S.A.Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
    Date: Thu, 28 Nov 2002 21:32:06 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <as5ukj$fri$1@news.tpi.pl>
    References: <g...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: pk65.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1038515669 16242 217.99.165.65 (28 Nov 2002 20:34:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Nov 2002 20:34:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1123
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1123
    X-MSMail-Priority: Normal
    User-Agent: Hamster/1.3.23.191
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:215199
    [ ukryj nagłówki ]

    Mariusz Zabrocki napisał(a) w artykule:

    > Witam,
    > bardzo mi się "spodobało" podejście PEAKO S.A. na moją skargę.
    > Otóż niedawno informatycy tegoż banku (a dokładnie CBE PEKAO)
    > zakręcili coś w swoich cudownych systemach i wiele osób miało problemy
    > z zalogowaniem się z użyciem tokena. Wysłałem oczywiście e-mail do
    > CBE, następnie otrzymałem szybką (po 3. dniach) i wspaniałą
    > wiadomość, że _rozsynchronizował_ mi się token. To pewnie tak jak
    > wielu innym użytkownikom (choćby mojemu współpracownikowi), w tym
    > samym czasie...
    > Bank nie chciał całej tej sytuacji wziąć na siebie, bo wszystkiemu
    > winien był ten mały token. Nie pozostało mi nic innego jak zablokować
    > rachunek firmowy i wystąpić o zmianę tokena. Od momentu wystąpienia
    > problemów do otrzymania nowego tokena minęło 13. dni,

    Witam
    Też mi przestał działać token i 1 dnia zadzwoniłem do infolini - poradzili
    co wypróbować, nie zadziałało.
    2 dnia zadzwoniłem ponownie i powiedziałem, że token nie działa, zapisali
    prośbę o wymianę i powiedzieli, że zadzwonią. Następnego dnia rano
    zadzwonili, że token jest do odbioru :-). Trwało to mniej niż 24 godziny.
    Fakt, że moja placówka pośrednicząca jest w tym samym budynku co telepekao
    ale i tak zadziałali szybko.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1