-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.
pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
Date: Thu, 28 Nov 2002 21:32:06 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 28
Message-ID: <as5ukj$fri$1@news.tpi.pl>
References: <g...@4...com>
NNTP-Posting-Host: pk65.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.tpi.pl 1038515669 16242 217.99.165.65 (28 Nov 2002 20:34:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Nov 2002 20:34:29 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1123
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1123
X-MSMail-Priority: Normal
User-Agent: Hamster/1.3.23.191
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:215199
[ ukryj nagłówki ]Mariusz Zabrocki napisał(a) w artykule:
> Witam,
> bardzo mi się "spodobało" podejście PEAKO S.A. na moją skargę.
> Otóż niedawno informatycy tegoż banku (a dokładnie CBE PEKAO)
> zakręcili coś w swoich cudownych systemach i wiele osób miało problemy
> z zalogowaniem się z użyciem tokena. Wysłałem oczywiście e-mail do
> CBE, następnie otrzymałem szybką (po 3. dniach) i wspaniałą
> wiadomość, że _rozsynchronizował_ mi się token. To pewnie tak jak
> wielu innym użytkownikom (choćby mojemu współpracownikowi), w tym
> samym czasie...
> Bank nie chciał całej tej sytuacji wziąć na siebie, bo wszystkiemu
> winien był ten mały token. Nie pozostało mi nic innego jak zablokować
> rachunek firmowy i wystąpić o zmianę tokena. Od momentu wystąpienia
> problemów do otrzymania nowego tokena minęło 13. dni,
Witam
Też mi przestał działać token i 1 dnia zadzwoniłem do infolini - poradzili
co wypróbować, nie zadziałało.
2 dnia zadzwoniłem ponownie i powiedziałem, że token nie działa, zapisali
prośbę o wymianę i powiedzieli, że zadzwonią. Następnego dnia rano
zadzwonili, że token jest do odbioru :-). Trwało to mniej niż 24 godziny.
Fakt, że moja placówka pośrednicząca jest w tym samym budynku co telepekao
ale i tak zadziałali szybko.
--
Pozdrawiam - Marcin B.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.02 12:52 Mariusz Zabrocki
- 29.11.02 18:04 Tomasz Nowicki
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?