  • Data: 2011-05-14 20:38:58
    Temat: Re: Fundusze vs WIG
    Od: root <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Maj, 22:18, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
    > a tego nie komentowałeś, spoko, ale widze swój poważny błąd:
    >
    > "w sumie nie wiem co Cię zaskoczyło i dlaczego myślisz, że inne prywatne
    > fundy sie mogą zachowywać inaczej."
    >
    > słowo "prywatne" jest niepotrzebne, a wręcz bardzo mylące
    > przepraszam

    Wlasciwie nie chodzi mi o kopanie fundów tylko o strategie (opisalem
    tylko przypadkowy wynik, ktrory moze uprawdopodobnic przypuszczenie ze
    klasyczne fundy nie maja strategii oprocz kupowania indeksu i
    obligacji)
    Bardziej ciekawe sa fundy hedgingowe. Wezmy fundusz derywatow czy
    grajacy na walutach. Tam nie da sie kupic indeksu i czekac. Strategia
    buy and hold nie ma tam racji bytu.